Ha kérdésed van a fizetéssel vagy a szállítás részleteivel kapcsolatban, nézd meg a gyakori kérdéseket alább, hátha megtalálod a megfelelő választ rá. További felmerülő problémák esetén készséggel állunk rendelkezésedre. Küldj üzenetet az alábbi form segítségével vagy hívj minket reggel 9-től délután 5-ig!

Elérhetőségeink

+3620 9600888 (09.00h-17.00h)
info@instaxshop.hu

Az InstaxShop.hu webáruház üzemeltetője
Street-Photo Kft. – Unidome Studio
1047 Budapest, Károlyi István utca 10. 36-os épület
Adószám: 14525609-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-907829

Miben segíthetünk?

Küldhetsz nekünk hagyományos e-mailt az alábbi form segítségével, vagy használhatod az élő chat funkciót a képernyő jobb alsó sarkában lévő buborékra kattintva.

Nagyon szeretnék rendelni valamit, de a weboldal szerint elfogyott

Ha éppen elfogyott az általad keresett termék, akkor add le nekünk rendelésed írásban és mi elindítjuk a beszerzését. A rendelés részleteiről, várható szállítási időről válasz levél formájában fogunk értesíteni! A tárgy mezőben kérjük add meg a termék pontos megnevezését.

Bárhova tudok tőletek rendelni?

Igen, az egész ország területén belül vállalunk kiszállítást. A csomag kiszállítását kérheted otthonra vagy munkahelyedre is, a lényeg, hogy munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között kell a megadott címen tartózkodnod.

Megrendelésed átveheted csomagpontokon is, melynek listáját a szállítási mód kiválasztásokar láthatod vagy az alábbi linken: Elérhető csomagpontok

Mikor kapom kézhez a csomagom?

A hétköznaponként délig leadott rendeléseket sok esetben másnap megkaphatod! Általánosságban 1-2 munkanap a kiszállítás raktáron lévő termékek esetében. Termékeinket a TRANS-O-FLEX Futárszolgálat juttatja el hozzád.

Mennyibe kerül a szállítás?

A házhoz szállítás díja: 990 Ft (20.000 Ft vásárlás felett ingyenes), mely tartalmazza utánvétes vásárlás esetén az utánvételezés kezelési költségét.

Átveheti -e más is a csomagomat házhozszállításkor?

Persze, rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos részleteket a megjegyzés rovatban (pl. kapucsengő, porta, megbízott, cégnév stb). Ügyelj arra, hogy a megbízottad rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges pénzösszeg a futár érkezésekor.

Céges áfás számlát szeretnék. Hol tudom a cégadatokat megadni?

A rendelés véglegesítésekor kell megadni a Számlázási adatok fül alatt. Ilyen esetben a Te neved nem fog megjelenni a számlán, csak az általad megadott cégnév.

Elakadt a csomagom! Kihez forduljak?

Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítással kapcsolatban, kérjük érdeklődj szerződött logisztikai partnerünk, a TRANS-O-FLEX weboldalán, vagy az ügyfélszolgálati telefonszámon (+36 1 8 777 400), ahol az általunk küldött visszaigazoló levélben szereplő nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz részletes információkat.

Van lehetőség személyes átvételre?

Minden személyes átvételi igény esetében kérjük, egyeztess velünk telefonon, vagy emailben. Elsődlegesen webshop-ként üzemelünk, de SOS, illetve kivételes esetben van lehetőséged személyesen átvenni a termékeket a kapcsolatok menüpontban megadott telephelyünkön. A személyes átvétel további feltétele, hogy a termékeket előre kell kifizetni Barion vagy PayPal bankkártyás fizetési opciók egyikével.

Többször próbált elérni a futár, de sosem sikerült megtalálnia. Félek, hogy nem kapom meg időben a csomagot. Mi tévő legyek?

A futár összesen 3 alkalommal próbálja meg kikézbesíteni megrendelt csomagodat. Ilyen esetben, keresd a TRANS-O-FLEX ügyfélszolgálatát, akik készségesen állnak segítségedre egy számodra megfelelő időpont egyeztetésében.

Hogyan tudok fizetni?

  • Bankkártyás fizetés Barion-nal
    Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard kártyával tudsz fizetni. Tranzakciód a Barion Payment Zrt. nemzetközileg elismert, biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg.
  • Készpénzes fizetés futárnak (utánvét)
    Kiszállításkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.
  • PayPal-os fizetés
    A rendelés leadása után átirányítunk a Paypal weboldalára a tranzakció befejezéséhez. Ha még nincs PayPal fiókod, akkor először regisztrálj a PayPal oldalán és csak utána add le rendelésed. (American Express kártyával is a Paypal "bejelentkező" oldalán tudsz fizetni.) Segítség a regisztráláshoz itt.

Nem kaptam semmiféle megerősítést rendelésem után. Miért?

Rendszerünk minden esetben emailben tájékoztat sikeres rendelés esetén automatikusan. Ha nem kaptál tőlünk levelet, lehet csak a levelezőkliensed rakoncátlankodik és kéretlen (spam) levélnek jelölte meg. Ha ott sem találod, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és kiderítjük Neked mi a gond!

Van garancia a termékekre?

Igen. Az általunk forgalmazott termékeket a hazai előírásoknak megfelelően az importőr által vállalt garanciális feltételekkel értékesítjük. Termékeink márkától függően 6 hónap - 1-2 év, vagy akár élettartam garanciával rendelkeznek. Egyes 10.000 Ft alatti értékű termékek esetén nem kötelező a garanciavállalás. Az adott termék adatlapján minden esetben feltüntetjük a garanciaidőt, ami alapján biztonságban tudhatod magad, amennyiben a termékkel kapcsolatban meghibásodás merül fel.

Vélhetően hibás vagy sérült a megrendelt termék. Mit tegyek?

Ha még nem vetted a terméket rendeltetésszerű használatba, akkor 14 napon belül vissza tudod nekünk küldeni. Ebben az esetben megtérítjük Neked a teljes összeget a tranzakciókor használt fizetési módon keresztül, legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. Ha esetleg meggondoltad magad, kérjük a termékeket sértetlen állapotban, eredeti csomagolással együtt küldd vissza nekünk, ennek költsége Téged, mint Vevőt terhel. Bontott csomagolású FILMET semmilyen körülmények között nem áll módunkban visszavenni! A termékek visszaszállításával kapcsolatban kérjük, hogy egyeztess velünk az alábbi elérhetőségeinken, hétköznap munkaidőben. info {KUKAC} instaxshop.hu +3620 960 0888

Mi a különbség Instax Mini 8 és Mini 9 között?

Az alábbi kérdésre Tippek és Trükkök rovatunkban kapsz választ ITT

Melyik a legjobb Instax készülék?

Erre a kérdésre nincs igazán megfelelő válasz. Mindegyik szuper masina, sok esetben ez egyéni igényektől függ. A különbség a dizájnban, kényelmi megoldásokban, illetve a különböző fényképezést elősegítő funkciókban van, melyekről a termékek leírásában tájékozódhatsz részletesebben.

Mi az a CAIUL? Nem ismerem ezt a márkát

A CAIUL márka jó minőségű Instax kiegészítőiről vált világszerte ismertté. A CAIUL kifejezetten Instax termékekre és instant fotózáshoz köthető kiegészítőkre (albumok, képtartók, képkeretek stb.) gyártására specializálódott. Kiváló minőségű, megbízható egyedi dizájnnal ellátott, masszív fotóstáskáikat és kiegészítőiket bátran ajánljuk minden Instax fényképezőgép tulajdonosnak.

További információk és ÁSZF

Termékleírások, árak, visszaigazolás

A megrendelésed csak munkatársunk visszaigazolásával válik érvényessé. A visszaigazoló e-mail nem azonos a rendszer által generált automata vásárlási megbízással. A leírásban látható árak tartalmazzák az ÁFA-t, egyben nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak. Ritka esetben előfordulhat, hogy a megjelenített árak már nem aktuálisak, vagy adatbázis hiba miatt tévesen jelennek meg. Szükség esetén vedd fel a kapcsolatot velünk annak érdekében, hogy a valós, kalkulált áradatokról végleges információt kapjál. Az akciós ajánlatok kizárólag a készletek erejéig érvényesek! A technikai adatok, árak változtatásának jogát fenntartjuk. A téves árral megjelent termékeket nem áll módunkban a megjelenített áron biztosítani. A megrendeléseket az automata válaszon túl, amely nem releváns ár és elérhetőség szempontból, egy későbbi e-mailben vagy telefonon erősítjük meg, és ennek során véglegesítjük a szállítási határidőt, árat.

Rendelés menete

Webáruházunkban bejelentkezés nélkül is lehet böngészni. A böngészés megkezdésekor nem szükséges előre regisztrálni, a vásárlás folyamatában is bármikor megadhatóak az adatok, a rendszer kilépés előtt erre felhívja a figyelmet. Webáruházunk lépésről lépésre végigvezet Téged, ha valamelyik termékünk megtetszett és meg is szeretnéd vásárolni. A kiválasztástól kezdve, a termékek elhelyezése a kosárban, a regisztráció, számlázási és szállítási adatok megadása, fizetési és szállítási módokról részletesen tájékoztatunk a vásárlás folyamatában. Fontos már a vásárlás kezdetekor eldönteni az átvétel módját, a szállítási címet, az esetleges számlaigényt, és a fizetési módot. A nagyszámú termék miatt adatbázis hibák nem zárhatók ki.

Vásárlástól való elállás

A vásárlástól történő elállás miatti költségek (visszaszállítás díja, csomagolás) a megrendelőt terhelik. A45/2014. (II.26) Kormányrendeletben részletes leírást talál az elállási jog gyakorlásáról. A vásárló jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen. Ebben az esetben nincsenek költségei. Az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az áru visszaküldési joga csak azokat a lakossági vásárlókat illeti meg, akik a terméket nem vették rendeltetésszerű használatba. Ebben az esetben az eladó köteles a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. További részletekért kérjük olvasd el az Általános Szerződési Feltételeket
Oldalunkon sütiket használunk a felhasználói élmény javítása érdekében.TOVÁBBI INFORMÁCIÓK